دیدار اعضای هیأت‌مدیره خانه روابط عمومی ایران با قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور

در آستانه ۲۷ اردیبهشت ماه «روز ارتباطات و روابط عمومی»، رئیس و اعضای هیأت‌مدیره خانه روابط عمومی ایران با قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور دیدار کردند.

به گزارش میراث آریا، علی دارابی،‌ قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور،‌ عصر امروز، یکشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در معاونت میراث فرهنگی میزبان رئیس و اعضای هیأت‌مدیره خانه روابط عمومی ایران بود.

او در ابتدای این دیدار با اشاره به ثبت ملی ۳۵ هزار شیء و اثر فرهنگی‌تاریخی و سابقه یک‌میلیون سال سکونت بشری در ایران گفت: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارتخانه مهمی است، از این جهت که میراث‌دار فرهنگ و تمدن ایرانی است و وظیفه حراست و حفاظت از آن را بر عهده دارد.

دارابی ادامه داد: ایران در ثبت میراث فرهنگی ناملموس رتبه پنجم جهان را داراست و در میراث فرهنگی ملموس، جزء ۱۰ کشور نخست دنیاست.

عضو هیأت مؤسس انجمن روابط عمومی ایران بر لزوم گردآوری و تدوین تاریخ شفاهی پیشکسوتان و سرآمدان روابط عمومی در ایران، تأکید کرد.

دارابی در پایان سخنان خود، تجلیل سالانه از چهره‌های ماندگار روابط عمومی را با هدف تکریم، الگوسازی و انتقال تجربه، پیشنهاد کرد.

هوشمند سفیدی، رئیس خانه روابط عمومی ایران هم در این نشست ضمن تبریک روز روابط عمومی گفت: یکی از خدمات آقای دکتر دارابی به روابط عمومی ایران، شبکه‌سازی و تعریف الگو برای این منظور بود. 

اصلاح برداشت‌های اشتباه از تاریخ شفاهی و خلط نکردن آن با خاطره‌نگاری، ارتقای نگرش مدیران ارشد به اطلاع رسانی، تقویت روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان ملت و حاکمیت، نقش روابط عمومی‌ها در رونق گردشگری و تأثیر شبکه‌های اجتماعی در تعامل روابط عمومی با رسانه‌ها، از نکات مطرح‌شده توسط اعضای هیأت‌مدیره خانه روابط عمومی ایران در این جلسه بود.

در پایان این جلسه، رئیس خانه روابط عمومی ایران، نشان ویژه «چهره ارتباطی سال مدیران ارشد» را که با رأی هیأت داوران انتخاب شده است، به علی دارابی اعطا کرد.

حمید صدیق پور، علی فروزفر، ناصر رزاق منش، سیدشهاب سیدمحسنی، محمدرضا کریمی، محمدرضا مقیسه و علیرضا امیرپور از حاضران در این نشست بودند.

دیدار اعضای هیأت‌مدیره خانه روابط عمومی ایران با قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور

انتهای پیام/

کد خبر 1403022301290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha