نمایشگاه صنایع‌دستی یزد در سطح بین‌المللی و با حضور مهمانان خارجی برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی یزد از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در سطح بین‌المللی و با حضور مهمانان خارجی خبر داد و آن را بخشی از فعالیت‌های مرتبط با ACD عنوان کرد.

به گزارش میراث آریا، سیدمحمد رستگاری از برگزاری نمایشگاه یزد در سطح بین‌المللی خبر داد و گفت: یکی از بخش‌های این نمایشگاه غرفه‌ها هستند که شامل ۳۷ غرفه صنایع‌دستی باکیفیت از استان‌های کشور است و علاوه بر آن اقوام ایرانی مختلفی نیز حضور دارند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد با بیان اینکه ۱۲ سیاه چادر در نمایشگاه با هدف نمایش گذاشتن آداب و رسوم ایرانی در این نمایشگاه پابرجاست، تصریح کرد: پنل‌های آموزشی با رویکرد ارائه آموزش و با محور دانشگاه‌ها و با موضوعات مرتبط با صنایع‌دستی نیز برگزار می‌شود.

او با تاکید بر اینکه رویدادهای فرهنگی خصوصا با محور ACD در یزد برگزار خواهد شد، تصریح کرد: امسال یکی از رویدادهای مربوط به ACD برگزاری نمایشگاهی صنایع‌دستی در سطح بین‌المللی است و قرار است شاهد حضور مهمانان خارجی نیز باشیم.

رستگاری با تاکید بر اینکه مهمانان و گردشگران خارجی را شاهد هستیم، گفت: تجاری‌سازی و بسته‌بندی و آموزش با رویکرد ارتباط با کشورهای ACD بخشی از اقدامات نمایشگاه به شمار می‌رود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد با اشاره به اینکه صنایع‌دستی یزد ظرفیت‌های بسیار قابل توجهی در سطح دنیا دارد، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های فرصت طلایی ACD می‌تواند پای کار بازار صنایع‌دستی بیاید و این حوزه را بیش از پیش در کانون توجه قرار دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022401321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha