برای خودکفایی فارس باید از ظرفیت‌های میراثی، تاریخی و تمدنی استفاده کرد/ آمادکی کامل برای میزبانی از سومین جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی

استاندار فارس گفت: برای میزبانی از سومین جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی به صورت بین‌المللی، آمادگی کامل داریم و معتقدیم این رویداد می‌تواند باعث ایجاد نشاط در جامعه شود.

به گزارش خبرنگار میراث‌آریا، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس عصر امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دومین جلسه شورای سیاستگذاری سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی که با حضور اعضای شورای سیاستگذاری در سالن فجر وزرات میراث‌فرهنگی برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری قبلا گفته‌ بودند که استان فارس از طریق گردشگری می‌تواند خود را اداره کند و اگر قرار است این صحبت رهبر انقلاب تحقق یابد، باید از ظرفیت‌های میراثی، تاریخی و تمدنی برای معرفی هرچه بهتر این استان استفاده کرد.

او افزود: آثار تاریخی بسیار ارزشمندی در استان فارس وجود دارد که توجه به آن‌ها برای مردم داخل و خارج کشور دارای اهمیت است.

استاندار فارس تصریح کرد: ما در استان فارس برای میزبانی از سومین جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی به صورت بین‌المللی، آمادگی کامل داریم و معتقدیم این رویداد می‌تواند باعث ایجاد نشاط در جامعه شود.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403022401380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha