معارفه رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قاینات

در مراسمی با حضور نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار قاینات، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و جمعی از مسئولین در اولین روز هفته دولت و همزمان با افتتاح مجتمع رفاهی ابوذر قاین واقع در منطقه نمونه گردشگری بوذر جمهر قاینی، رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قاین معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان جنوبی، مدیر کل میراث فرهنگی استان دراین مراسم گفت: هفته دولت بازنگری امور خودمان است و نتایج کارهایمان را در طول یک سال می بینیم و  ثابت می کنیم که چه خدماتی برای مردم عزیز انجام داده ایم.

 رضایی افزود: حوزه میراث فرهنگی از جمله حوزه هایی است که هم اقتصادی است و هم فرهنگی چرا که ما بازخورد آن را هم در زمینه های فرهنگی وهم در زمینه های اقتصادی می بینیم.

 وی اظهارداشت: نقشه گردشگری مانند یک پازل می ماند و نقاط مختلف کشور دارای پتانسیل های متفاوت است . حوزه گردشگری یک حوزه چند جانبه است و در این شهرستان تعامل مسئولین واقعا ستودنی است .

مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان از اختصاص 2 ميليارد ريال اعتبار براي ادامه اجراي طرح هاي زيرساختي منطقه نمونه گردشگري بوذرجمهري در سال جدید خبر داد.

وی افزود: منطقه نمونه گردشگري بوذرجمهري قاين بين 7 منطقه نمونه گردشگري استان از نظر پيشرفت فيزيکي و اجراي طرح هاي زيرساختي بالاترين پيشرفت را دارد.

رضايي با اشاره به هزينه 7 ميليارد ريال براي اجراي زيرساخت هاي اين منطقه نمونه گردشگري، آبرساني به منطقه گردشگري بوذرجمهري، اجراي چند آلاچيق و... را از آن جمله برشمرد.

وي از آغاز فعاليت عمليات احداث هتل 5 ستاره قاين توسط بخش خصوصي پس از چند سال رکود خبر داد.

در اين جلسه از خدمات 3 ساله «علي صرافيان» رئيس قبلي اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري قاينات تقدير و «شاهرخ عباسي» به عنوان مسئول جديد اين اداره معرفي شد.

/108

انتهای پیام/

کد خبر 139206039

برچسب‌ها