تصویب کلیات طرح مرمت و احیای خانه رمدانی و کاخ چایخوران در استان مازندران

در نشست شورای فنی و اقتصادی صندوق احیا و بهره‌برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی کلیات طرح مرمت و احیای دو بنای تاریخی خانه رمدانی و کاخ چایخوران در استان مازندران به تصویب رسید.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن فرهنگی تاریخی ، در نشست عصر روز سه شنبه 13 شهریور، شورای فنی و اقتصادی صندوق احیا که با حضور اعضای شورا، معاون میراث فرهنگی استان مازندران و بهره برداران و مشاوران طرح های مرمت و احیای بناهای مذکور برگزار شد، کلیات طرح مرمت و احیای این دو بنا به تصویب اعضا رسید.

اعضای شورای فنی‌اقتصادی صندوق احیای بناهای تاریخی شامل  اکبر تشکری نیا، محسن امامی، فریبرز دولت آبادی، سید امیر مهرداد محمد حجازی و حسین رایتی مقدم به اضافه مسئولان صندوق احیا متشکل از پرهام جانفشان، خشایار نیکزاد، عباس پالیزبان و علی کاظمی هستند.

شورای فنی و اقتصادی صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی با حکم معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل شده و وظیفه بررسی و تصویب طرح های مرمت و احیا بناهای واگذار شده صندوق احیا را برعهده دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1397061418

برچسب‌ها