پیام رئیس سازمان میراث‌فرهنگی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

 معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌مناسبت  فرارسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.  

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پیام علی اصغر مونسان به این مناسبت به شرح زیر است:
«هفته دفاع مقدس یاد آور ایثار، استقامت و مجاهدت مردان و زنانی است که فصلی ماندگار را در تاریخ حماسی این مرز و بوم رقم زدند. هر روز و هر لحظه از هشت سال دفاع مقدس ما تجلی مفاهيمي عميق و بديع از عشق و شيفتگي، معنويت و ديانت، جانبازي و از خود گذشتگي در راه دفاع از حق طلبی است. بی شک دفاع  ما از ارزش های اصیل و ماندگار انقلاب اسلامی رسالتی همیشگی است و تحرکات ددمنشانه تروریسم کور نشان از آن دارد که هنوز و هم چنان باید پایداری خود را در برابر دشمنان این مرز و بوم استمرار بخشیم و متحد و منسجم از ایران اسلامی صیانت کنیم.

ضمن تکریم و بزرگداشت خانواده معزز شهدا و ایثارگران، یاد و خاطره تمامی شهیدان و حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس را که برای حفظ نوامیس ایران و انقلاب اسلامی جان فشانی کردند تا امروز کشوری سربلند و مقتدر داشته باشیم، گرامی می داریم. امید که همگام و همدل، این مسیر عدالت جویانه و ظلم ستیزانه را تا پیروزی نهایی حق بر باطل تدوام بخشیم.»

انتهای پیام/

کد خبر 139707011

برچسب‌ها