تصویب کلیات طرح مرمت و احیای خانه منوچهری آمل

در نشست شورای فنی و اقتصادی صندوق احیا و بهره‌برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی کلیات طرح مرمت و احیای بنای تاریخی خانه منوچهری آمل در استان مازندران به تصویب رسید.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی در نشست عصر روز سه شنبه مورخ 17 مهرماه شورای فنی و اقتصادی صندوق احیا که با حضور اعضای شورا، معاونان و کارشناسان میراث فرهنگی استانهای مازندران، کرمان و قزوین و بهره برداران و مشاوران طرح های مرمت و احیاء سه بنا برگزار شد، طرح های مرمت بناهای خانه منوچهری آمل، کاروانسرای وکیل کرمان و گراندهتل قزوین مورد بررسی قرار گرفت که در این جلسه کلیات طرح مرمت و احیای خانه منوچهری آمل به تصویب اعضا رسید.

طرح مرمت و احیای بنای تاریخی کاروانسرای وکیل کرمان و گراند هتل قزوین نیز از دیگر طرح های مورد بررسی بودند که با تصمیم اعضای شورای فنی و اقتصادی بررسی مجدد آن به جلسه آتی این شورا موکول شد.

اعضای شورای فنی- اقتصادی صندوق احیاء بناهای تاریخی شاملاکبر تشکری نیا، محسن امامی، فریبرز دولت آبادی، سید امیر مهرداد محمد حجازی و حسین رایتی مقدم به اضافه مسئولان صندوق احیاء متشکل از پرهام جانفشان، خشایار نیکزاد، عباس پالیزبان و علی کاظمی هستند.

شورای فنی و اقتصادی صندوق احیاء و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی با حکم معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل شده و وظیفه بررسی و تصویب طرح های مرمت و احیاء بناهای واگذار شده صندوق احیاء را برعهده دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1397071817

برچسب‌ها