یکصد و دهمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری در باکو برگزار می‌شود

یکصد و دهمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با حضور معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از امروز 27 لغایت 28 خردادماه در شهر باکو در جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ولی تیموری،  معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در کنار 34 کشور عضو از سراسر جهان، در این نشست حضور خواهد داشت. 

قرار است موضوعاتی از جمله تصمیم گیری پیرامون برگزاری کنوانسیون جهانی اخلاق در گردشگری، راهکارهای حفاظت از میراث گردشگری شامل پایداری در محیط‌زیست، فرهنگ و الگوهای اجتماعی و ...، ایجاد شبکه مراکز خلاقیت در گردشگری و همچنین تصمیم مشترک در خصوص شعار گردشگری در سال 2020 و 2021 در یکصد و دهمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری(UNWTO) مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

دیدار و گفت‌وگو با دبیر کل سازمان جهانی گردشگری، وزیر فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان،  و مقامات عالی رتبه گردشگری شرکت کننده در این اجلاس از کشور‌های چین، روسیه، ژاپن، هند و ...از جمله برنامه هایی است که در حاشیه نشست شورای اجرایی در دستور کار معاون گردشگری کشورمان قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1398032716

برچسب‌ها