بازدید دکتر مونسان از مجتمع رفاهی‌تفریحی شهر سبز رامسر

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از مجتمع رفاهی‌تفریحی شهر سبز رامسر بازدید کرد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، دکتر علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری که به استان مازندران سفر کرده است، ظهر امروز دوشنبه 7 مرداد 98، با حضور در شهرستان رامسر از مجتمع رفاهی‌تفریحی شهر سبز رامسر بازدید به عمل آورد.

دکتر مونسان در بازدید از بخش های مختلف این مجتمع رفاهی و تفریحی از جمله تله کابین این مجموعه، بر حمایت‌های دولت تدبیر و امید و سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری تأکید کرد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این بازدید و در گفت‌و‌گو با مسئولان استان مازندران و سرمایه‌گذار و مدیران مجتمع رفاهی‌تفریحی شهر سبز رامسر، از استان مازندران و شهر رامسر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در کشور نام برد که تأمین زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه باید به‌طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

در این بازدید، احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران، سیف‌الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی این استان، تعدادی از معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی و جمعی از مسئولان استان مازندران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1398050715

برچسب‌ها