اعلام حمایت مجمع نمایندگان گلستان از وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی

مجمع نمایندگان استان گلستان در بیانیه‌ای از دکتر مونسان به‌عنوان وزیر پیشنهادی میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری حمایت کردند.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از خبرگزاری شبستان، در متن بیانیه اعلام حمایت از دکتر مونسان آمده است:

«تاسیس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با توجه به جایگاه ویژه گردشگری در سند چشم انداز نظام و برنامه 5 ساله ششم توسعه، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران می تواند زمینه مناسبی در تحقق اهداف برنامه ای کشور را فراهم سازد و در شرایطی که تحریم و فشار بی سابقه به اقتصاد کشور است و تنها راه برون رفت و نجات توجه به صنعت گردشگری است.

در کشور ما کشاورزی، صنعت و گردشگری سه محور مهم توسعه است و موضوع گردشگری و جذب توریسم بسیار مهم است.

دکتر مونسان در طول مدت تصدی خود در جایگاه مدیریت سازمان میراث فرهنگی اقدامات ارزنده ای در حوزه توسعه زیر ساخت های گردشگری در کشور ایجاد کرد و تعامل با بخش خصوصی برقرار نمود.

تحصیلات آکادمیک در بهترین دانشگاههای کشور چون صنعتی شریف و صنعتی امیرکبیر و داشتن تجربه حدود دوساله در مسئولیت معاونت رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی از سوابق تحصیلاتی و اجرایی ارزشمند ایشان است. بدون تردید گزینه اصلح برای کسب رای اعتماد و تشکیل وزارت میراث فرهنگی دکتر مونسان است.

مجمع نمایندگان استان گلستان ضمن اعلام حمایت از گزینه پیشنهادی دولت از سایر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز درخواست می نماید با نگاه  مثبت و رای حداکثری در تشکیل این وزارتخانه بسیار مهم همراهی نماید.»

انتهای پیام/

کد خبر 1398061133

برچسب‌ها