مراسم معارفه سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان برگزار شد

با حضور مسعود اسکندری مدیرکل امور استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مراسم معارفه سرپرست اداره‌کل استان زنجان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، در این مراسم که عصر سه‌شنبه 5 آذر 98 برگزار شد، از زحمات یحیی رحمتی مدیرکل پیشین میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان قدردانی به عمل آمد و امیر ارجمند به‌عنوان سرپرست این اداره‌کل معرفی شد.

فرامرز نیک‌سرشت معاون اقتصادی استانداری زنجان در این مراسم گفت: «آقای رحمتی به شایستگی دوران خدمت خود را گذراند و از این کارزار سربلند بیرون آمد. ما باید این الگوها را حفظ کنیم چرا که جزو سرمایه‌های اجتماعی هستند. الگوها باید تکریم و معرفی شوند و از یادها فراموش نشوند.»

او افزود: «استان زنجان مولفه‌های فرهنگی بسیار ارزشمندی دارد که می‌تواند استان را بسیار پر رنگ‌تر از حال به کشور و دنیا معرفی کند و امیدوارم با همت سرپرست جدید این اداره‌کل و گام‌های بلند او بتوانیم به این اهداف دست یابیم.»

مسعود اسکندری مدیرکل امور استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز در این مراسم در سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از تلاش‌های یحیی رحمتی در مدت 6 سال فعالیت به عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان برای امیر ارجمند سرپرست جدید این اداره‌کل آرزوی موفقیت کرد.

امیر ارجمند سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان نیز در این مراسم با قدر دانی از حسن نظر و اعتماد وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و استاندار زنجان عنوان کرد: «امیدوارم با برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی همراه با همکاران و تعامل بین استانی با راهنمایی و ارشاد دکتر مونسان و استاندار زنجان در سایه عنایت پروردگار بتوانم در خدمت مردم زنجان باشم.»

او افزود: «برنامه این اداره‌کل منطبق بر سند ۲۰ ساله تدوین خواهد شد و محورهای ۷ گانه بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار خواهد گرفت. همچنین رویکردهای دولت تدبیر و امید در این برنامه‌ها لحاظ شده و سند چشم‌انداز و نقشه جامع گردشگری تدوین می شود.»

یحیی رحمتی مدیرکل پیشین میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان نیز  در این مراسم در سخنانی گفت: «در طول ۱۸ سال مدیریت خود، ۱۰ سال در استان زنجان مدیریت کرده‌ام که از جمله دستاوردهای آن به تشکیل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان می توان اشاره کرد.»

او در خصوص سایر دستاوردهای دوره مدیریتش در زنجان اظهار کرد: «این اداره‌کل دو سال متوالی در بحث رشد شاخص‌های اختصاصی رتبه اول کشور را به دست آورده و امسال نیز جزو شش استان برتر در میان ادارات میراث‌فرهنگی هستیم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1398090640

برچسب‌ها