پیام تسلیت دکتر مونسان در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی/ سردار محبوب دل‌ها در قلب تمام ایرانیان زنده می‌ماند

در پی شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی این ضایعه بزرگ را به مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری، خانواده معزز آن شهید بزرگوار و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت گفت.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا متن پیام دکتر علی‌اصغر مونسان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه و من هم من قضی نحبه و من هم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

«جهان تشیع و ایران اسلامی سردار بزرگ و ظلم‌ستیز، مدافع حریم و حرم، مجاهد نستوه و خدمتگزار محبوب ایرانیان را از دست داد. سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده بی‌مثال نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت و افتخارآفرینی در راه دفاع از کیان اسلام و مبارزه با دشمنان دین و قرآن به افتخار شهادت نائل شد. بزرگ‌مردی که به تعبیر مقام معظم رهبری شهید زنده بود و از این پس در قلب تمام ایرانیان زنده و جاودانه خواهد ماند. بی‌تردید او سردار محبوب دل‌های ایرانیان و به‌ویژه مظلومان بود، نماد خدمت بود و خواهد ماند، شهادتش نیز به ملت سرافزار و قهرمان ایران نیرویی مضاعف در تقابل با استکبار جهانی به‌ویژه آمریکای تروریست خواهد بخشید.

شهادت شکوهمند آن سردار شجاع و بی‌نظیر را به مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، نیروهای خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده معزز آن شهید بزرگوار و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت می‌گویم. پروردگار متعال روح آن اسطوره ایثار و حماسه را در بهشت برین با مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین (ع) محشور گرداند.

علی‌اصغر مونسان

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی»

انتهای پیام/

کد خبر 139810135

برچسب‌ها