سرپرست حراست اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان منصوب شد

طی حکمی از سوی جواد جهانبانی مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی علی‌اکبر عرب به‌عنوان سرپرست حراست اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان منصوب شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، طی حکمی از سوی جواد جهانبانی مدیرکل حراست وزارت میراث‌فرهنگی و در جلسه ای با حضور احمد تجری سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی گلستان، معاونان و مدیران این اداره‌کل علی‌اکبر عرب بالاجلینی به عنوان سرپرست حراست اداره‌کل میراث فرهنگی گلستان منصوب و از زحمات عباس عنایت سرپرست سابق حراست این اداره کل قدردانی شد.

احمد تجری سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این جلسه با اشاره به اهمیت حوزه حراست در رسیدن به اهداف عالی اداره‌کل گفت: «حراست باید نقش راهنما و مشاور را برای کارکنان داشته باشد و با نگاه پیشگیرانه موضوعات دستگاه را پیگیری کند.»

از سوابق علی‌اکبر عرب می‌توان به جانشین حراست، مسئول انفورماتیک، مسئول پدافند غیرعامل و مسئول امر به معروف و نهی از منکر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان اشاره کرد.

در حکم انتصاب علی‌اکبر عرب آمده است:

«جناب آقای علی‌اکبر عرب بالاجلینی

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب مفید شما در امور حراست و با استعانت به خداوند متعال، جناب‌عالی را به عنوان \"سرپرست حراست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان\" منصوب می‌نمایم.

توجه توامان به تعامل و همکاری صمیمانه با مدیران و همکاران آن مجموعه و تلاش در جهت آسیب‌شناسی محیطی و اطلاع‌رسانی به موقع به مدیران در راستای ارتقاء اثربخش و تکریم ارباب‌رجوع، از جمله وظایف و تکالیف قانونی شما محسوب می‌گردد.

امید است با اتکا به خداوند منان و با رعایت تقوای الهی، در انجام وظایف قانونی و ماموریت‌های محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام/

کد خبر 139810163

برچسب‌ها