اعتبارات پروژه‌های عمرانی کامیاران بررسی شد

جلسه بررسی اعتبارات پروژه‌های عمرانی کامیاران، عصر روز شنبه ۲۸ دی‌ماه 98 در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، جلسه بررسی اعتبارات پروژه‌های عمرانی شهرستان کامیاران، با حضور بهرام نصراللهی‌زاده، ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان، مسعود الماسی، فرماندار کامیاران، اسماعیل مریوانی، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان و جمعی از مدیران و مسئولین ادارات کامیاران در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

وضعیت اعتبارات تعدادی از پروژه‌ها مانند، جاده دسترسی (دره حسنعلی)، پروژه عمرانی روستای پالنگان، رسیدگی به وضعیت بافت تاریخی موچش و طرح‌های گردشگری روستاهای دژن، کومایین و سرابکام ازجمله موضوعاتی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه اسماعیل مریوانی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان با تأکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان کامیاران، خواستار تخصیص اعتبارات برای پیشبرد اهداف گردشگری در این شهرستان شد.

او با اشاره به ظرفیت‌های موجود درزمینه گردشگری و گردشگر‌پذیری روستاهای کامیاران به‌ویژه روستای پالنگان گفت: «اداره‌کل میراث‌فرهنگی کردستان آماده هرگونه تعامل و همکاری با متقاضیان بخش خصوصی است که قصد سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف گردشگری این شهرستان را دارند.»

انتهای پیام/

کد خبر 1398102932

برچسب‌ها