رونمایی از اپلیکیشن‌‌های گردشیار خوزستان و معرفی سیستان و بلوچستان

اپلیکیشن‌ گردشیار خوزستان و اپلیکیشن معرفی استان سیستان و بلوچستان ظهر جمعه ۲۵ بهمن ماه در جریان برپایی نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی رونمایی شد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، اپلیکیشن رسمی راهنمای گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان با عنوان «گردشیار خوزستان» روز جمعه ۲۵ بهمن ماه با حضور محمدابراهیم لاریجانی مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و غلام شجاعی معاون گردشگری استان خوزستان در غرفه این استان برگزار شد.

از مهم‌ترین ماموریت‌های این اپلیکیشن، قابلیت انتخاب جاذبه‌ها بر اساس موقعیت مکانی گردشگر و مسیریابی هوشمند آنلاین و آفلاین برای دسترسی به هر جاذبه یا خدمت گردشگری است. همچنین قابلیت جست‌وجوی جاذبه‌ها بر اساس شهرستان، نوع جاذبه، قدمت جاذبه، فصل مناسب بازدید و... در این اپلیکیشن پیش‌بینی شده است.

اپلیکیشن معرفی استان سیستان و بلوچستان نیز که شامل اطلاعات ۸۰ اثر شاخص تاریخی، مناطق گردشگری، ۵۶ روستای هدف گردشگری، ۵۰ منطقه نمونه گردشگری و دیگر ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی و معنوی استان و ۲۰ هنر صنایع دستی است، در غرفه استان سیستان و بلوچستان با حضور محمدابراهیم لاریجانی مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و علیرضا جلال‌زایی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر 139811257

برچسب‌ها