پیام تسلیت دکتر مونسان در پی درگذشت محمدعلی کشاورز

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی درگذشت هنرمند پیش‌کسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، زنده‌یاد محمد‌علی کشاورز را تسلیت گفت.

به‌گزارش میراث‌آریا، در پیام تسلیت دکتر علی‌اصغر مونسان آمده است:

«نادره هنرمندی از تبار پیش‌کسوتان نامدار و اصیل سینما و تئاتر ایران روی در نقاب خاک کشید و نه تنها جامعه هنری بلکه مردم هنر دوست ایران اسلامی را در فقدان خویش اندوهگین کرد.

زنده‌یاد استاد محمد‌علی کشاورز یکی از شگفتی‌‌های سینما و تئاتر ایران است که در کنار بزرگانی همچون زنده یاد داوود رشیدی، زنده یاد عزت‌الله انتظامی، زنده یاد جمشید مشایخی و استاد علی نصیریان که عمرش دراز باد، ستون‌های سینمای ایران را بنیان نهادند و افسوس که امروز سه تن از آن بزرگمردان هنر در میان ما نیستند و روح چهارمین چهره بی‌بدیل هنر سینمای کشورمان نیز به آنان پیوست. بی‌تردید کلام از بیان سهم اثرگذار مرحوم کشاورز در سینما و تئاتر ایران قاصر است و شاید هنرمندی چون او دیگر تکرار نشود.

درگذشت هنرمند مردمی و چهره ماندگار سینما، تئاتر و تلویزیون، مرحوم محمد‌علی کشاورز را به خانواده گرامی و تمام دوستدارانش تسلیت می‌گویم. روحش در سایه رحمت پروردگار قرین آرامش و یادش در ذهن و دل ایرانیان همواره مانا و عزیز باد.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399032510

برچسب‌ها