فراخوان انتخاب مجری برگزاری نمایشگاه‌های داخلی گردشگری و صنایع‌دستی سال 99

فراخوان عمومی انتخاب مجری توانمند و واجد شرایط به‌منظور همکاری در اجرای طرح «برگزاری نمایشگاه‌های داخلی گردشگری و صنایع دستی سال 1399» منتشر شد.

بهگزارش میراثآریا، شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهان‌گردی وابسته به وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی فراخوان عمومی انتخاب مجری توانمند و واجد شرایط برای همکاری در اجرای طرح «برگزاری نمایشگاه‌های داخلی گردشگری و صنایعدستی سال 1399» را منتشر کرد.

در متن این فراخوان آمده است:

1- شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهان‌گردی وابسته به وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی به استناد تبصره (2) ماده (1) قانون تشکیل سازمان میراثفرهنگی و گردشگری در نظر دارد تا نسبت به انتخاب مجری توانمند به‌منظور برگزاری نمایشگاههای داخلی سال 1399 (سی و چهارمین نمایشگاه صنایعدستی تهران \" شهریور 99\" و چهاردهمین نمایشگاه بینالمللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه صنایعدستی تهران \" بهمن 99\" و سایر نمایشگاه‌هایی که طی مدت قرارداد از سوی شرکت ابلاغ خواهد شد) به‌شرح خدمات بارگذاری شده در سایت شرکت اقدام کند.

2-نام و نشانی شرکت: شرکت مادر‌تخصصی توسعه ایرانگردی و جهان‌گردی به‌آدرس تهران خ توانیر، خ نظامی گنجوی، خ پیوند، کوچه پله هفتم، پلاک 10، واحد دبیرخانه.

3-آدرس سایت شرکت:  www.iwtdc.ir

4-مهلت زمانی ارائه پیشنهادات: از تاریخ 04/04/99 لغایت 14/04/1399.

5-زمان بازگشایی پیشنهادها: رأس ساعت 10 صبح روز دو شنبه مورخ 16/04/1399.

شرایط شرکت‌کننده:

6-برخورداری مجری از تمکن مالی مکفی و توان مدیریتی و اجرایی بالا برای برگزاری هر یک از رویدادها بدون نیاز به‌اعتبارات دولتی و از محل منابع خود یا از طریق جذب حامیان مالی.

7-میزان و نوع سپرده شرکت در فراخوان: مبلغ 750 میلیون ریال ضمانت‌نامه بانکی به‌نفع شرکت مادر‌تخصصی با اعتبار حداقل سه ماه.

8-محل اجرای کار: نمایشگاه‌های گردشگری و صنایعدستی کشور که از سوی شرکت ابلاغ می‌شود.

9-متقاضیان باید برای شرکت در این فراخوان و دریافت اطلاعات تکمیلی به‌آدرس سایت شرکت، بخش فراخوان‌ها مراجعه و ضمن تکمیل فرم ارزشیابی، شرح خدمات و تعهدات مورد نظر و پیش‌نویس قرارداد را مهر و امضای مجاز کنند و به‌همراه ضمانتنامه و سایر مدارک و مستندات درخواستی در موعد مقرر به‌آدرس این شرکت ارسال و رسید دریافت کنند.

10-شرکت در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار بوده و هزینه چاپ آگهی در روزنامه به عهده برنده فراخوان است.

انتهای پیام/

کد خبر 139904044

برچسب‌ها