سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی گیلان منصوب شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، طی حکمی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی استان را منصوب کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، مسعود حلاج‌پور روز پنج‌شنبه 5 تیرماه 99 طی حکمی سید پیام شاعف را به‌عنوان سرپرست توسعه مدیریت و پشتیبانی استان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«احتراماً نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جناب‌عالی به‌موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل منصوب می‌شوید. اهمیت مسئولیت محوله با همکاری سایر معاونت‌ها در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های اداره‌کل، همچنین بهسازی ترکیب نیروی انسانی، فراهم کردن امکانات مناسب رفاهی و اداری برای کارکنان، تدوین برنامه‌های آموزشی کارکنان به‌منظور ارتقای مهارت و کارایی پرسنل، پایش ساختار تشکیلاتی برای انطباق با امور محوله، تسریع در تأمین نیازهای اداره‌کل و اقدام بموقع در تأمین خدمات عمومی و برنامه‌ریزی برای کنترل دارایی‌های اداره‌کل ازجمله مواردی است که انتظار می‌رود با حسن تدبیر جناب‌عالی اجرایی و محقق شود. امید است با رعایت تمامی قوانین و مقررات اداری در راه خدمت به میهن عزیزمان در سال جهش تولید، موفق و پیروز باشید.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از زحمات حسین میرزایی معاون سابق توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل قدردانی کرد.

سیدپیام شاعف پیش از این مسئولیت مدیر پایگاه میراث‌فرهنگی شهر تاریخی ماسوله، مشاور اداره‌کل، مشاور امور اجرایی مدیرعامل و معاون برنامه‌ریزی و بهبود مدیریت شرکت سهامی آب منطقه‌ای، معاون میراث‌فرهنگی، مدیر پروژه بناهای قلعه رودخان و اسپی مزگت، مسئول بافت‌های تاریخی هرمزگان، رئیس اداره شهرستان بندرلنگه را در سوابق کاری خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 139904079

برچسب‌ها