طرح شبکه ملی ارتباطات تجاری صنایع‌دستی ایران بررسی شد

در جلسه‌ای با حضور معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار، رفاه اجتماعی، طرح شبکه ملی ارتباطات تجاری صنایع‌دستی ایران بررسی شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، در این نشست که v,c چهارشنبه 18 تیر 99 در محل ساختمان معاونت صنایع‌دستی کشور برگزار شد، نمایندگان تولید و محتوا و بنیاد فناوری‌های نوین نیز حضور داشتند و پویا محمودیان معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بررسی ابعاد مختلف و چگونگی ایجاد و فعالیت این شبکه پرداختند.

در این نشست دو معاون وزیر در وزارتخانه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تدوین راهکارهای مناسب برای حمایت هرچه بیشتر از هنرمندان و فعالان صنایع‌دستی در سال «جهش تولید» تاکید کردند.

همچنین در ادامه این جلسه، موضوعاتی مانند چگونگی ثبت نام هنرمندان و فعالان صنایع‌دستی در سامانه کارا به‌منظور دریافت تسهیلات مورد بررسی قرار گرفت.

در بخش دیگری از این نشست نیز معاون صنایع‌دستی کشور و معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار  و رفاه اجتماعی درباره همکاری‌ها با صندوق کارآفرینی امید با یکدیگر گفت‌و‌گو کردند.

در این نشست که مدیران کل معاونت صنایع‌دستی نیز حضور داشتند، بر تدوین راهکارهای مناسب برای حمایت حداکثری از هنرمندان و فعالان صنایع‌دستی با استفاده و مشارکت دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید شد.

همچنین در حاشیه این نشست معاون وزیر کار با همراهی پویا محمودیان معاون صنایع‌دستی کشور از نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی 31 استان کشور که در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برپاست بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1399041932618

برچسب‌ها