دکتر مونسان وارد استان سمنان شد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای بازدید از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان سمنان امروز دوشنبه 27 مرداد 1399 وارد استان شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، دکتر علی‌اصغر مونسان با استقبال رسمی علیرضا آشناگر استاندار سمنان وارد این استان شد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 27 و 28 مرداد 99 مهمان استان سمنان خواهد بود و در نشست با استاندار و تعدادی از مسئولان استانی و نمایندگان مجلس ظرفیت‌های این استان در حوزه‌های فرهنگی‌تاریخی، گردشگری و صنایع‌دستی را از نزدیک بررسی خواهد کرد.

دکتر مونسان عصر امروز دوشنبه 27 مرداد 99 وارد شهر سرخه شد و از تعدادی از پروژه‌های در دست احداث از جمله بزرگترین مجتمع گردشگری استان سمنان در سرخه بازدید می کند.

او سپس به شهرستان بسطام سفر می‌کند و ضمن بازدید از بقعه بایزید بسطامی و ابوالحسن خرقانی وضعیت این دو بنای تاریخی را از نزدیک مورد بررسی قرار می‌دهد.

دکتر مونسان همچنین در نشست با استاندار سمنان و تعدادی از نمایندگان مجلس درباره مهم‌ترین ظرفیت‌های این استان در سه حوزه مأموریتی این وزارتخانه با آنان گفت‌وگو خواهد کرد.

او در ادامه سفر خود روز سه‌شنبه 28 مرداد از بخش‌هایی از جنگل ابر بازدید می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 139905279

برچسب‌ها