پیام دکتر مونسان به مناسبت روز کارمند و هفته دولت

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی فرا رسیدن روز کارمند و هفته دولت را به خدمتگزاران دولت جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش میراث آریا، در متن پیام دکتر علی‌اصغر مونسان آمده است:

«هشتم شهریور سالروز شهادت دو الگوی خدمت صادقانه و خالصانه در مسیر رضایت خالق و مخلوق است که نام خود را در تقویم حماسه‌آفرینان این مرزوبوم ماندگار کرده‌اند.

هفته نخست شهریور نیز در گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و برای ترسیم شاخصه‌های آرمانی کارگزاران در حکومت اسلامی به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است تا محملی برای ارج نهادن به مقام و منزلت خدمتگزاران جامعه باشد.

 مزین شدن چهارم شهریور به‌روز کارمند تأکیدی بر نقش و اهمیت این قشر تلاشگر در خدمت‌رسانی متعهدانه و دلسوزانه به مردم و اهتمام بر اساس انگیزه‌های معنوی در مسیر رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 بی‌تردید از کارمندان شاغل در بدنه حکومت اسلامی انتظار می‌رود که فارغ از هر پست و جایگاهی و فراتر از دغدغه‌های معیشتی و دشواری‌های شغلی، باروحیه مردم‌داری و سعه‌صدر و در سایه برخورداری از تعهد و تخصص، پرهیزگاری و پاک دستی، تمام تلاش و توان خویش را برای پیشبرد امور کشور به‌کارگیرند و لبخند رضایت بر لب ارباب‌رجوع بنشانند، که همانا رضایت خالق درگرو رضایت مخلوق است.

روز کارمند و هفته دولت را به تمام کارکنان و دولتمردان خدوم تبریک و تهنیت می‌گویم و از خدواند منان، توفیق و تعالی و سلامتی رئیس‌جمهوری محترم حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی و تمام خادمان خانواده ارجمند دولت جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399060410

برچسب‌ها