کارگاه آموزش بازاریابی در حوزه هنر برگزار شد

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی از برگزاری دوره آموزش بازاریابی در حوزه هنر و ارائه راهکارهای موثر و کاربردی خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، صبح روز گذشته ۱۳ شهریورماه ۹۹ کارگاه آموزش بازاریابی هنر با حضور جمعی از هنرمندان شهر اراک در سالن اجتماعات سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی موضوعاتی در خصوص "کارگاه بازاریابی هنری" شامل بازاریابی و فلسفه‌های آن در حوزه هنر، بازاریابی هنری در مقایسه با فروش آثار و کالاهای هنری، بازارشناسی در حوزه هنر، عناصر بازارشناسی، بازارسازی در حوزه هنر، بخش‌بندی بازار هنری، هدف‌گذاری در بازار هنر، بازارداری با رویکرد آمیخته بازاریابی هنری، جایگاه‌یابی و ایجاد تمایز در بازار هنری، آثار و خدمات هنری، قیمت‌گذاری و استراتژی‌های آن در حوزه هنری، توزیع کالای هنری فیزیکی توسط مهشید برمخشاد تدریس شد.

همچنین در این کارگاه ارتباط یکپارچه بازاریابی در حوزه هنری، از آگاهی‌رسانی تا معرفی، ترغیب و پیشبرد فروش، بازاریابی شخصی، بازاریابی در فضای مجازی، بازاریابی دیجیتال، مبنای بازاریابی هنری، اثر و برندسازی بیان شد.

در پایان این کارگاه آموزشی از مدرس دوره با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد و بعد از آن هنرمندان از گالری هنری ماندگار بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/

کد خبر 139906141

برچسب‌ها