آغاز فعالیت رسمی کلوپ کمپینگ و کاروانینگ کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی

وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با در نظر گرفتن همه پروتکل‌های بهداشتی، همایش افتتاح کلوپ کمپینگ و کاروانینگ را روز پنجشنبه سوم مهر 99 برگزار می‌کند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، بیش از 50 دستگاه خودرو مسافرتی (کمپر) از سراسر کشور با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و قوانین و دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی گردشگری و آغاز فعالیت این کلوپ، در فضای باز مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران گرد هم می‌آیند.

گرامیداشت روز و هفته گردشگری، اعلام همگانی آغاز فعالیت رسمی کلوپ کمپینگ و کاروانینگ کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، نمایش این وسیله‌های نقلیه مسافرتی به‌عنوان عنصری مؤثر در رونق گردشگری به‌ویژه گردشگری روستایی، بوم‌گردی و طبیعت‌گردی در دوران کرونا و تشویق گردشگران و مردم به آغاز سفرهای زمینی با خودروهای کمپر، از مهم‌ترین اهداف برپایی این گردهمایی است.

در حاشیه برپایی نخستین همایش کلوپ کمپینگ و کاروانینگ کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی از داوطلبان و علاقه‌مندانی که دارای یکی از انواع خودروهای کمپر هستند، برای عضویت در این کلوپ ثبت‌نام به عمل آمده و برنامه‌ها و اهداف کلوپ، تشریح خواهد شد.

علاقه‌مندان به حضور یا شرکت در این رویداد می‌توانند در ساعات اداری به نشانی تهران، خیابان شهید فیاض بخش، نبش کوچه جهان‌گردی، پلاک 33، حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، مراجعه یا با شماره تلفن 66755591-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1399063140

برچسب‌ها