بازدید جمعی از مدیران خراسان شمالی از روند ساخت یک مجتمع تفریحی‌گردشگری در بجنورد

جمعی از مدیران خراسان شمالی با حضور در منطقه بدرانلوی بجنورد، از فرآیندهای تکمیل و پیشرفت فیزیکی یک مجتمع تفریحی‌گردشگری بازدید کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان شمالی، این بازدید میدانی روز 5 مهرماه در آستانه هفته گردشگری با حضور مدیران کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اقتصاد و دارایی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و نیز مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری، فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان بجنورد انجام شد.

حبیب یزدان‌پناه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در این بازدید بر نقش هم‌افزایی دستگاه‌ها در تسهیل سرمایه‌گذاری، رفع موانع و مشکلات و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها تأکید کرد.

او تصریح کرد: «در این راستا جمعی از مدیران استانی با حضور در محل اجرای پروژه گردشگری آسمان هفتم فرآیندهای پیشرفت پروژه را بررسی و دغدغه‌های سرمایه‌گذار بخش خصوصی را پیگیری کردند.»

یزدان‌پناه با بیان اینکه مجتمع تفریحی‌گردشگری آسمان هفتم با بیش از 30 کاربری متنوع و با زیربنای 33 هزار متر مربع ایجاد می‌شود، عنوان کرد: «پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از این پروژه برای بیش از 40 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شود.»

او افزود: «سفره‌خانه و چای‌خانه سنتی، بازارچه سنتی، زیپ‌لاین، پارک‌های بازی، کافی‌شاپ، اقامتگاه، زمین‌های تنیس، سالن‌های آمفی‌تئاتر و... از جمله کاربری‌های این مجتمع تفریحی‌گردشگری است.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399070619

برچسب‌ها