همراهی همه دستگاه‌های اجرایی استان کردستان برای ثبت جهانی اورامانات

استاندار کردستان در دیدار با نماینده ایکوموس بر همراهی همه دستگاه‌های اجرایی استان برای ثبت جهانی اورامانات / هورامان تأکید کرد

به گزارش خبرنگار میراث آریا، در تداوم برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ارزیابی منظر فرهنگی اورامانات / هورامان روز چهارشنبه 9 مهر 99 بهمن مرادنیا استاندار كردستان با حضور در محل پایگاه منظر فرهنگی اورامانات / هورامان با حسام مهدی ارزیاب كمیته میراث جهانی دیدار و گفت‌وگو كرد.

همچنین در این دیدار معاون میراث‌فرهنگی كشور، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری كردستان، مدیرکل دفتر ثبت آثار، مدیرکل دفتر امور پایگاه‌های جهانی، مدیركل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان حضور داشتند و از همدلی و همراهی همه نهادهای دولتی و اجرایی استان كردستان برای ثبت جهانی اورامانات / هورامان قدردانی شد.

حسام مهدی نیز در این دیدار ضمن برشمردن ارزش‌های منظر فرهنگی اورامانات / هورامان از استقبال مردم كردستان تشكر و قدردانی کرد.

پویا طالب‌نیا مدیر پایگاه منظر فرهنگی اورامانات / هورامان در ادامه گفت: «حضور ارزشمند استاندار كردستان در محل پایگاه منظر فرهنگی اورامانات / هورامان حكایت از اهمیت این موضوع برای مقام عالی اجرایی استان كردستان و حمایت او در ادامه فرآیند حفاظت، مرمت و توسعه پایدار و ثبت جهانی منظر فرهنگی اورامانات / هورامان دارد.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399070955

برچسب‌ها