مراسم یادبود درگذشتگان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

هم زمان با هفتمین روز درگذشت چهار نفر از همکاران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مراسم یادبود این عزیزان در محل ساختمان مرکزی این وزارتخانه برگزار شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، این مراسم ظهر امروز یکشنبه 27 مهر 99 با حضور دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاونان و مدیران این وزارتخانه، جمع کثیری از کارکنان و خانواده‌های داغدار درگذشتگان برگزار شد.

در این مراسم با قرائت قرآن، ادعیه و نثار فاتحه یاد و خاطره چهار همکار وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که روز دوشنبه هفته گذشته (21 مهر) در سانحه رانندگی درگذشتند، گرامی داشته شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین فخرالدین صابری در این مراسم در سخنانی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره این چهار همکار فقید، به سخنرانی پرداخت.

ابوالفضل عبیدی، محسن شیخ‌الاسلامی، محمدرضا سندگل و امین چاجی، چهار همکار وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، بامداد روز دوشنبه 21 مهر در ماموریت به استان سیستان و بلوچستان و درحین خدمت در سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کردند.

با توجه به این که این افراد در ماموریت و در حین خدمت درگذشتند، دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نامه‌ای به سعید اوحدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستار ثبت این افراد به‌عنوان شهید خدمت شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1399072768

برچسب‌ها