معاون میراث‌فرهنگی کشور درگذشت یدالله زنوری را تسلیت گفت

معاون میراث‌فرهنگی کشور با صدور پیامی درگذشت یدالله زنوری، از کارشناسان خبره و کارآمد مرمت و حفظ و احیای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را تسلیت گفت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در متن پیام محمدحسن طالبیان آمده است: 

«انا لله و انا الیه راجعون

این بار خبر تلخ از کردستان رسید. با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم جامعه میراث‌فرهنگی به‌ویژه حوزه مرمت و حفظ و احیا در سوگ یکی دیگر از کارشناسان خبره، پرتلاش، سختکوش، اخلاق‌مدار و مسئولیت‌پذیر خود نشست.

مرحوم یدالله زنوری کارشناس و کارشناس ناظر مرمت و احیای بسیاری از بناها، پل‌ها، مساجد و حمام‌های تاریخی کردستان پس از روزها مبارزه با بیماری کرونا سرانجام جان به جان آفرین تسلیم کرد. 

بی‌گمان تلاش و خدمتگزاری بی‌وقفه نزدیک به سه‌دهه حضور در عرصه خدمت به میراث‌فزهنگی و آثار به‌جای مانده از او در یاد و خاطره خانواده بزرگ میراث‌فرهنگی بر جای خواهد ماند و فقدانش موجب حسرت خواهد بود. درگذشت شادروان زنوری را به خانواده محترم، همکاران ایشان و جامعه میراث‌فرهنگی تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت ‌دارم.» 

روحش شاد و یادش گرامی باد

 

انتهای پیام/

کد خبر 139908047

برچسب‌ها