برگزاری برنامه‌های مختلف از سوی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به‌مناسبت دهه فجر 99

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به‌مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برنامه‌های مختلفی را با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های حوزه‌های اتومبیل‌رانی کانون در سراسر کشور از روز شنبه یازدهم بهمن در آستانه آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در نمایشگاه قطعات خودرو و صنایع وابسته که به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا بود، آغاز شد.

همچنین رژه با شکوه اعضای موتورسواری کمیته موتور ریس حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی استان هرمزگان و هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی این استان برگزار شد و شرکت‌کنندگان هم‌سو با دیگر ملت ایران با آرمان‌های امام خمینی (ره) و نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

 به یمن فرارسیدن دهه مبارک فجر، اولین جلسه مشترک حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی استان خراسان جنوبی و هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان باهدف ارتقای همکاری‌ها در راستای کمک به رشد، توسعه و گسترش فعالیت‌های اتومبیل‌رانی و موتورسواری برگزار شد.

چهارشنبه پانزدهم بهمن‌ماه نیز مدیر حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با مسئولان حوزه اتومبیل‌رانی کانون در استان یزد دیدار و در خصوص راهکارهای توسعه پایدار و همگانی موتورسواری و اتومبیل‌رانی، تسهیل گردشگری، سافاری، طبیعت‌گردی و بوم‌گردی بحث و تبادل نظر کرد.

ورود کاروان رالی‌تور کمپر و کاروانینگ حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به اصفهان در روز چهارشنبه 15 بهمن‌ماه و ورود به شیراز در روز پنجشنبه 16 بهمن 99، کارشناسی 18 دستگاه خودروی تاریخی استان یزد توسط کارشناسان دبیرخانه شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی در روز پنجشنبه 16 بهمن از دیگر برنامه‌های کانون در دهه فجر 99 بود.

در کنار این‌ها، دومین دوره طرح پاکداشت طبیعت و پیاده‌روی خانوادگی روز جمعه هفدهم بهمن‌ماه هم‌زمان با ششمین روز از دهه فجر به میزبانی هیئت‌های موتورسواری ‌اتومبیل‌رانی در شرق شهرستان کرج و بخش آسارا برگزار شد.

در ادامه نیز، مسابقات چندجانبه کشوری اتومبیل‌رانی اسلالوم جام فجر روز جمعه 17 بهمن 99 توسط هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان البرز و با همکاری حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با حضور قهرمانان کشوری در دو بخش آقایان و بانوان در پارکینگ شهرداری اشتهارد برگزار شد.

رالی تفریحی خانوادگی کیش هم روز جمعه 17 بهمن 99 به مناسبت گرامی‌داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی ‌و هيئت موتورسواری و  اتومبيل‌رانی كيش، با همکاری مؤسسه ورزش و تفریحات سالم این جزیره برگزار شد. در این رالی بیش از ۱۲۰ خودرو شرکت داشتند.

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های دیگری را نیز تدارک دیده است که علاقه‌مندان برای آگاهی از آن می‌توانند با شماره تلفن‌های 66749971-021 الی 4 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1399112032

برچسب‌ها