ادای احترام وزرای گردشگری ایران و ونزوئلا به مقام شهید سردار سلیمانی

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشورمان به‌همراه وزیر گردشگری ونزوئلا که به استان کرمان سفر کرده‌اند، صبح امروز چهارشنبه 6 اسفند 99 به مقام شامخ شهید سردار سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، دکتر علی‌اصغر مونسان و علی پادرون با همراهی علی زینی‌وند استاندار و تعدادی از مسئولان استانی با حضور در گلزار شهدای کرمان، با نثار گل، یاد شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی ازجمله سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

علی پادرون وزیر گردشگری ونزوئلا در حاشیه این مراسم معنوی، گفت: «برای من باعث افتخار است که در اینجا بوده و از صمیم قلب برای از دست دادن شهید سلیمانی و افرادی که علیه امپریالیسم مبارزه می‌کردند، ناراحت هستم.»

او اضافه کرد: «این مکان، مکانی خاص و ویژه برای عبادت و معنویت به حساب می‌آید. من قبل از این‌که به ایران بیایم راجع به اين مکان شنیده بودم و امروز شگفت‌زده شدم و باعث افتخارم است که توانستم اینجا حضور پیدا کنم.»

در این مراسم تعدادی از نمایندگان مجلس، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، فرماندار و تعدادی از مسئولان کرمان حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 13991206301040

برچسب‌ها