وزرای گردشگری ایران و ونزوئلا وارد اصفهان شدند

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشورمان و وزیر گردشگری ونزوئلا، صبح روز پنجشنبه 7 اسفندماه 99 وارد استان اصفهان شدند.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و علی پادرون وزیر گردشگری ونزوئلا، در بدو ورود به اصفهان در فرودگاه این شهر مورد استقبال سیدحسن قاضی‌عسکر معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار و تعدادی دیگر از مسئولان استانی قرار گرفتند.
دکتر مونسان و علی پادرون در سفر یک‌روزه خود به اصفهان از تعدادی از جاذبه‌های گردشگری و نیز آثار فرهنگی‌تاریخی این استان ار جمله باغ‌موزه چهلستون، میدان نقش جهان، کاخ عالی قاپو، مسجد تاریخی امام و مسجد شیخ لطف‌الله بازدید خواهند کرد.
بازدید از بافت چهارباغ و سی‌وسه پل، بازدید از پل خواجو و بازدید از کلیسای وانک از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه وزرای گردشگری ایران و ونزوئلا به اصفهان است.
در جریان سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشورمان و وزیر گردشگری ونزوئلا به اصفهان، هیئتی از بخش دولتی و خصوصی ونزوئلا نیز به بررسی ظرفیت‌های گردشگری این استان پرداخته و با فعالان بخش خصوصی صنعت گردشگری رایزنی و گفت‌وگو خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 13991207281143

برچسب‌ها