وزیر گردشگری ونزوئلا: زیبایی‌های اصفهان شگفت‌زده‌ام کرد

وزیر گردشگری ونزوئلا بعد از بازدید از تعدادی آثار، بناها و اماکن فرهنگی تاریخی و جاذبه‌های گردشگری اصفهان، گفت: «از دیدن زیبایی‌های اصفهان واقعا شگفت‌زده شدم.»

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، علی پادرون روز پنجشنبه 7 اسفند 99 با همراهی دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشورمان به اصفهان سفر و از تعدادی جاذبه‌های گردشگری و آثار فرهنگی‌تاریخی استان بازدید کرد.

او بعدازظهر امروز بعد از شرکت در ضیافت ناهار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، به بازدید از آثار شاخص فرهنگی‌تاریخی اصفهان ازجمله میدان نقش ‌جهان، عمارت عالی‌قاپو، مسجد جامع عباسی، بازار تاریخی اصفهان، عمارت و موزه گالری قیصر و ... پرداخت و از نزدیک با سابقه تمدنی و تاریخی این استان آشنا شد.

وزیر گردشگری ونزوئلا در جریان این بازدید با اشاره به وجود بناهای تاریخی و اماکن فرهنگی در اصفهان، بیان کرد: «من از دیدن این‌همه زیبایی در اصفهان شگفت‌زده شدم. آثار تاریخی بی‌نظیری در این شهر وجود دارد که برای هر گردشگری دیدن آن‌ها لذت‌بخش است.»

او اصفهان را یکی از شهرهای قدیمی و تاریخی در جهان نامید و افزود: «هنر و معماری اصفهان بی‌نظیر است. اماکن تاریخی زیبایی در این شهر وجود دارد و صنایع‌دستی بسیار خارق‌العاده‌ای در این شهر تولید می‌شود.»

پادرون خاطرنشان کرد: «من تاکنون از تهران، کرمان و اصفهان بازدید کردم و در مدت اقامتم در ایران آثار زیبایی را دیدم و تجربه خوبی کسب کردم.»

علی پادرون وزیر گردشگری ونزوئلا روز سه‌شنبه 5 اسفند 99 وارد تهران شد. او روز گذشته در سفر به کرمان از نزدیک به بررسی جاذبه‌های گردشگری این استان پرداخت و امروز نیز در سفر به استان اصفهان از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری آن بازدید کرد.

او فردا جمعه 8 اسفندماه 99 از برخی اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری تهران ازجمله کاخ گلستان و موزه ملی بازدید می‌‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 139912074877

برچسب‌ها