حضور پررنگ ستاد تبلیغات فضای مجازی در چهاردهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع‌‌دستی

ستاد تبلیغات فضای مجازی در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران میزبان مقامات، دست‌اندرکاران گردشگری و صنایع وابسته حاضر در این نمایشگاه بود.

به گزارش میراث آریا، ستاد تبلیغات فضای مجازی در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران، استفاده از ظرفیت فضای مجازی در اکانت‌های ستادی و استانی همچون اینستاگرام، تلگرام و توییتر، معرفی ظرفیت‌ها و رویدادهای نمایشگاهی را در دستور کار خود قرار داد.

این ستاد با دعوت از مقامات اقتصادی، گردشگری و صنایع‌دستی حاضر در نمایشگاه و برگزاری نشست‌های مشترک با میهمانان، به استفاده بهینه از ظرفیت فضای مجازی در تبلیغات و معرفی ظرفیت‌های جهان‌گردی، صنایع‌دستی و امور سیاحتی پرداخت.

ارتقای کمی و کیفی محتوای گردشگری، نحوه اتخاذ برقراری ارتباط دوسویه میان کاربران صنعت گردشگری با گردشگران و مخاطبان، بازاریابی و ضرورت تعامل با فعالان فضای مجازی در سطوح ملی و استانی، نحوه کمی و کیفی ارائه محتوا، جذابیت‌بخشی به محتوای تصویری و ... از جمله سرفصل گفت‌و‌گوهای علی مؤمن‌لو دبیر و ادمین‌های ستاد مجازی با میهمانان حاضر در این نشست‌ها بود.

در این دیدارها همچنین به ویژگی‌های فضای مجازی همچون فرامکانی، فرازمانی، دستیابی آسان به اطلاعات، تعامل و دوسویه بودن فضا، آزادی اطلاعات و ارتباطات، جذابیت و تنوع در معرفی ظرفیت‌ها و محصولات گردشگری، نقش پررنگ این فضا در بازاریابی و بازارداری صنعت گردشگری به‌خصوص در حوزه‌های استانی اشاره و آمادگی ستاد فضای مجازی مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی نسبت به انتقال تجربیات میان طرفین اعلام شد.

از جمله مقامات مدعو می‌توان به استاندار اردبیل، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، مدیران کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های ایلام، گلستان، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، مرکزی، اردبیل، سیستان و بلوچستان و مدیران روابط‌عمومی و ادمین‌های مجازی ادارات کل استانی و فعالان تولید محتوای مجازی اشاره کرد.

\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"

انتهای پیام/

کد خبر 1399121016444

برچسب‌ها