واگذاری 6 مجتمع خدماتی‌ بین‌راهی در استان فارس

شش مجتمع خدماتی‌بهداشتی بین‌راهی در استان فارس با حضور مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی به‌منظور بهره‌برداری به نمایندگان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان واگذار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، خشایار نیکزادفر و هیئت همراه طی سفری به استان فارس در روز یکشنبه 24 اسفندماه99 از شش واحد مجتمع خدماتی و بهداشتی بین‌راهی تکمیل شده در مناطق مختلف گردشگری استان بازدید کرد. 

مجتمع چشمه آب رکنی، مجتمع جنگل بناب، مجتمع جاده ارسنجان به نیریز، مجتمع پیر کدو، مجتمع چشمه بالنگون، مجتمع تنگه براق با اعتباری بالغ‌بر ۴۰میلیارد ریال در سال جاری تکمیل و برای بهره‌برداری و ارائه خدمات به گردشگران تحویل نمایندگان اداره‌کل میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس شدند.
طرح ساخت مجتمع‌های خدماتی‌بهداشتی بین‌راهی از سال 86 آغاز شد و تاکنون بالغ‌بر 560 واحد ساخته شده است. این مجتمع‌ها از اولویت زیرساخت‌های مهم در صنعت گردشگری محسوب می‌شوند که شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با برنامه‌ریزی مدون و هدفمند با هماهنگی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی براساس اعتبارات تخصیصی نسبت به احداث یا تکمیل آن‌ها اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1399122646

برچسب‌ها