سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی البرز منصوب شد

در حکمی از طرف مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز آرزو فیض‌‌الله‌بیگی به سمت سر‌پرست معاونت میر‌اث‌فرهنگی استان منصوب شد.

به‌گزارش میر‌‌اث‌ آریا به‌نقل از روابط ‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی استان البرز، مراسم تودیع ‌و‌ معارفه سر‌پرست معاونت میر‌اث‌فرهنگی روز یکشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ انجام شد.

متن حکم به شرح ذیل است: 

«نظر به تعهد و تخصص سر‌کار عالی بدینوسیله به موجب این ابلاغ به عنو‌ان سر‌پرست معاونت میر‌اث‌فرهنگی اداره‌کل میر‌اث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز منصوب می‌شوید. برنامه‌ریزی به منظور حفظ، مرمت و احیای بنا‌ها، محوطه‌ها، بافت‌ها و اموال تاریخی‌فرهنگی استان، نظارت همه‌جانبه بر اجرا‌ی صحیح پروژه‌ها، قوانین، مقرر‌ات، آئین‌نامه‌ها و‌ جذب مشارکت بخش خصوصی جهت انجام امور فوق و اقدام لازم برا‌ی ثبت آثار تاریخی منقول و غیرمنقول واجد شرایط در فهرست آثار ملی و‌ جهانی از جمله اهم وظایف شما است. امید است به پشتوانه جدیت، پشتکار و اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیر‌ی از متخصصان و‌ کار‌شناسان رشته‌های مرتبط، ارتباط و تعامل با معاونین و مسئولین اداره‌کل و وزارتخانه در راستا‌ی تحقق توسعه پایدار و همه‌جانبه استان و انجام وظایف محوله موفق و سرافراز باشید.»

همچنین در این مراسم از زحمات عباس نور‌ی سر‌پرست‌ پیشین معاونت تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1400020613

برچسب‌ها