به گزارش میراثآریا به نقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گیلان، فرزاد رشیدی در روز 19 اردیبهشتماه با اعلام این مطلب گفت: «در محیط تکنولوژیمحور امروزی و با توجه به بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا در ماههای جاری که تأثیرات نامطلوب گستردهای بر صنعت گردشگری و صنایعدستی استان داشته است، حمایت از کسب و کارهای تکنولوژیمحور و استارتآپهای تخصصی فروش و معرفی محصولات صنایعدستی گیلان از جمله الزاماتی است که معاونت صنایعدستی گیلان در سال جاری در پی تحقق آن است.»
معاون صنایعدستی گیلان افزود: «در سالهای اخیر میزان تمایل به خرید آسانتر و راحتتر شده و همچنین معرفی و مقایسه محصولات در بین خریداران گسترش پیدا کرده است و ارائهدهندگان محصولات صنایعدستی استان باید با بروزرسانی امکانات فروش خود و حضور مؤثر در فضای دیجیتالمارکتینگ، پاسخگوی این نیاز مشتریان باشند.»
رشیدی اضافه کرد: «در این راستا سومین نشست تخصصی توانافزایی و هماهنگی هنرمندان صنایعدستی استان و نمایندگان استارتآپهای تخصصی فروش صنایعدستی در محل این معاونت برگزار و راههای استفاده مطلوبتر هنرمندان از فضای فروش دیجیتال و مجازی با حضور متخصصین این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.»
او در انتها افزود: «با توجه به نیاز هنرمندان صنایعدستی گیلان به معرفی مؤثر محصولات خود به گروههای هدف داخلی و خارجی برای فروش محصولات، پیگیری ایجاد فضای مناسب فروش و همچنین معرفی بهینه ظرفیتهای گسترده صنایعدستی در گیلان از جمله اولویتهای این معاونت در سال جاری است.»
انتهای پیام/