نشست «نوآوری، راهبر آموزش» در حاشیه نمایشگاه گردشگری فیتور

سازمان جهانی گردشگری قصد دارد در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور مادرید نشستی با عنوان «نوآوری، راهبر آموزش» برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری میراث آریا، دپارتمان خلاقیت، آموزش و سرمایه‌گذاری سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور در شهر مادرید اسپانیا که در تاریخ 20 می 2021 (برابر با 30 اردیبهشت 1400) برگزار می‌شود، نشستی با عنوان «نوآوری، راهبر‌ آموزش» برگزار می‌کند.

در این نشست آینده آموزش آنلاین و جایگاه نوآوری در شکل‌گیری سیستم آموزش ترسیم می‌شود و نقش این امر در ایجاد میلیون‌ها شغل حرفه‌ای در سراسر دنیا و رشد اقتصادی پایدار جهانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این نشست در روز سی‌ام اردیبهشت، از ساعت 10:30 صبح تا 13:15 عصر برگزاری می‌شود. ثبت‌نام و شرکت در این نشست رایگان است و تمام افراد می‌توانند به صورت آنلاین از این فرصت بهره ببرند.

راه‌اندازی مجدد گردشگری می‌تواند نقش مهمی در بهبودی کلی اقتصاد جهانی که ضربات شدیدی از اثرات مخرب پاندمی کرونا خورده است، ایفا کند. گردشگری یکی از کارفرمایان اصلی و از مهم‌ترین تامین‌کننده‌های فرصت‌های شغلی به شمار می‌رود و پیشرفت در آموزش گردشگری به افراد بیشتری این شانس را می‌دهد که شغلی مناسب تخصص خود پیدا کنند.

تمرکز نشست بر روی اهمیت آموزش آنلاین به عنوان یکی از مبانی اشتغال‌زایی خواهد بود. به علاوه، اساتید حاضر در این نشست به بحث در مورد آینده آموزش آنلاین و جایگاه ابتکار و نوآوری در شکل‌دهی یک سیستم آموزشی بهتر خواهند پرداخت.

از میان اساتید حاضر در نشست می‌توان به ناتالیا بایونا مدیر نوآوری، آموزش و سرمایه‌گذاری‌های UNWTO، ماریا کلادیا پیندو وزیر سابق تجارت، صنعت و گردشگری کلمبیا، مارتین رودریگز مدیر دانشگاه IE (اسپانیا)، آنا پائول پایس مدیر آموزش گردشگری در پرتغال، محمد القمدی مشاور توسعه سرمایه انسانی و وزیر گردشگری عربستان سعودی و ... اشاره کرد.

برای ثبت‌نام و شرکت در این نشست به این پیوند مراجعه کنید.

انتهای پیام/

کد خبر 1400022690037

برچسب‌ها