نخستین نمایشگاه بین‌المللی تقویت، تزیین خودرو و خدمات وابسته افتتاح شد

مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، نمایشگاه بین‌المللی تقویت، تزیین خودرو و خدمات وابسته را افتتاح کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، این نمایشگاه پنجشنبه 6 خرداد 1400با حضور فعالان حوزه اتومبیلرانی، شرکت‌های خودرو سازی و برگزارکنندگان تورهای طبیعت‌گردی فعالیت خود را آغاز کرد.

حسین اربابی مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی پس از افتتاح نمایشگاه یاد شده از غرفه‌های داخلی و محوطه باز  نمایشگاه بین‌المللی تقویت، تزیین خودرو و خدمات وابسته بازدید کرد.

او همچنین با حضور در غرفه‌ها با شرکت‌کنندگان دیدار کرد و در جریان نظرات و دغدغه‌های آنان قرار گرفت.

همچنین حسن زمانی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران به دعوت کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و با همراهی حسین اربابی از نمایشگاه بازدید و از این اقدام به‌عنوان گامی موثر و مفید برای ارتقای صنعت گردشگری زمینی و فعالیت‌های اتومبیل‌رانی کشورمان یاد کرد.

در این نمایشگاه کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با در اختیار داشتن حدود 500 متر مربع فضای داخلی و خارجی، آخرین دستاوردهای خود در حوزه اتومبیل‌رانی، کلوپ‌های مختلف و خدمات خود را معرفی می‌کند.

در غرفه‌های کانون خاص‌ترین وسیله‌های نقلیه تاریخی، خودروهای سافاری، کمپرها و خودروهای ویژه کمپینگ، خودروهای تقویت شده و مسابقه‌ای و ... به‌منظور شناخت بیشتر مخاطبان و علاقه‌مندان به این حوزه در معرض نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 14000307622369

برچسب‌ها