بازدید معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور از مرکز اکوتوریستی جیرسر باقرخاله

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جریان سفر به استان گیلان و بازدید از ظرفیت‌های تولید صنایع‌دستی شهرستان خمام از مرکز اکوتوریستی جیرسر باقرخاله بازدید کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، پویا محمودیان روز 7 خردادماه و در جریان سفر به استان گیلان و بازدید از ظرفیت‌های تولید صنایع‌دستی شهرستان خمام از مرکز اکوتوریستی جیرسر باقرخاله بازدید کرد.

در این دیدار، فرزاد رشیدی معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ضمن تشریح تعاملات انجام شده با آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن (جایکا) به منظور توانمندسازی اقتصادی جامعه محلی برای حفاظت از تالاب بین‌المللی انزلی از طریق تولید محصولات حصیربافی را تشریح کرد.

معاون صنایع‌دستی کشور در این دیدار ضمن اشاره به نقش صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در حفاظت از منابع‌طبیعی منطقه و همچنین تالاب‌ بین‌المللی انزلی، بر احیا و توسعه صنایع‌دستی اصیل محلی به جای بهره‌برداری مستقیم از منابع حاصل از تالاب تأکید کرده و از محصولات کارگاه‌های تولید صنایع‌دستی مرکز اکوتوریستی جیرسر باقرخاله بازدید بعمل آورد.

انتهای پیام/

کد خبر 14000308709577

برچسب‌ها