رالی تفریحی‌-‌خانوادگی تهران جام «سامیار مظاهری» برگزار شد

رالی تفریحی خانوادگی به یاد زنده یاد سامیار مظاهری، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این رالی روز جمعه هفتم خرداد ماه 1400 با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در شهر تهران برگزار شد.

حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در مورد برگزاری این رالی بیان کرد: «در این رویداد بیش از یکصد دستگاه خودرو با حضور در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران، حرکت خود را آغاز و پس از طی مسیر در سطح شهر، به مجموعه ورزشی آزادی بازگشته و به رقابت خود پایان دادند.»

رالی‌های ورزشی گردشگری، همواره با استقبال شایان توجهی از سوی عموم مردم روبرو می‌شود که حضور پرشور علاقه‌مندان در رالی تفريحی‌-‌خانوادگی تهران، مبین این نکته است. با توجه به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مسابقات رالی خانوادگی، شرکت‌کنندگان با آرامش خاطر در این مسابقات حاضر می‌شوند و رقابتی سالم را در کنار خانواده تجربه می‌کنند.

شركت در مسابقات رالی خانوادگی و لزوم رعايت كامل قوانين راهنمايی و رانندگی طی مسابقه، منجر به توسعه و ترويج فرهنگ صحيح رانندگی می‌شود. این امر علاوه بر كاهش تصادفات جاده‌ای و شهری، موجب افزايش شور و نشاط در جامعه و تقويت و تحكيم بنياد خانواده می‌شود. با توجه به اهمیت توسعه حرفه‌ای اتومبیلرانی در سطح ملی و بین‌المللی، امسال مسابقات رالی اتومبیلرانی قهرمانی کشور در کلاس‌های همگانی و حرفه‌ای طبق تقویم ورزشی برگزار خواهد شد.

مراسم معرفی منتخبين و اهدای جوايز نفرات برتر روز يكشنبه نهم خرداد ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1400030895762

برچسب‌ها