چهل و دومین دوره نمایشگاه فیتور ژانویه 2022 برگزار می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور 2022 همچون سال های گذشته در تاریخ اصلی خود، همزمان با نیمه دوم ژانویه سال نو میلادی برگزار خواهد شد.

به‌گزارش میراث‌‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا که مقرر بود چهل و یکمین سال برگزاری خود را همزمان با آغاز سال 2021 تجربه کند به دلیل اپیدمی کرونا، تا بهار امسال به تعویق افتاد و با پنج ماه تأخیر، از 29 اردیبهشت تا 3 خرداد 1400 با بهره‌گیری از نسخه ویژه فیتور لایو و برگزاری همزمان حضوری، برپا شد.

فیتور با این اقدام خود و تلاش برای جلوگیری از لغو و عدم برپایی نمایشگاه، به تقویت پیام اهمیت صنعت گردشگری و نیاز فوری به احیای آن، کمک بزرگی کرد. به‌طوری‌که بسیاری از مقاصد و شرکت‌ها با استفاده از نسخه ویژه فیتور لایو، حضور خود را در فیتور 2021 تثبیت کردند. اما فیتور 2022 همچون سال‌های گذشته از 19 تا 23 ژانویه برگزار خواهد شد.

ایران قصد دارد در این دوره از فیتور نیز حضور داشته باشد. در این راستا کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زمینه حضور فعالان گردشگری کشور در این رویداد جهانی را فراهم می کند.

چهل و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور از 29 دی‌ماه تا 3 بهمن‌ماه 1400 در مرکز نمایشگاه‌های شهر مادرید دایر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1400032564088

برچسب‌ها