واگذاری منطقه گردشگری گیلارلو به شهرداری گرمی

با برگزاری جلسه با حضور مسئولان شهرستان گرمی منطقه گردشگری گیلارلو برای خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران به شهرداری گرمی واگذار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، جلسه‌ای با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرمی و روسای اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و امور آب گرمی به ریاست علی بهشتی فرماندار شهرستان تشکیل شد تا در خصوص نحوه مدیریت و بهره‌برداری از منطقه نمونه گردشگری گیلارلو که قسمتی از محدوده شهر گرمی به شمار می‌آید، تصمیم‌گیری شود.

در این جلسه  پس از بررسی و گفت‌وگو، فرماندار گرمی ضمن تشریح اقداماتی که از سوی ادارات مختلف برای تجهیز و توسعه کمپینگ گیلارلو صورت گرفته است، واگذاری آن به شهرداری گرمی را گزینه‌ای مناسب دانست که می‌تواند ضمن حفظ و نگهداری از امکانات موجود، بهترین خدمات را به گردشگران و مردم ارائه دهد.

شهردار و اعضای شورای شهر گرمی  نیز ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده برای توسعه گردشگری، از واگذاری منطقه گردشگری گیلارلو به شهرداری این شهرستان استقبال کردند.

منطقه نمونه گردشگری گیلارلو در شش کیلومتری شهرستان گرمی واقع شده است که اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طی سال‌های گذشته بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز این منطقه هزینه کرده است.

از جمله اقدامات عمده صورت گرفته شامل بهسازی راه دسترسی و آسفالت ورودی، تهیه و تعبیه سرویس‌های بهداشتی مناسب با حفظ محیط زیست، تهیه و نصب آلاچیق جهت استراحت گردشگران و پاکسازی و سامان‌دهی کلی محوطه بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 14000611292354

برچسب‌ها