مدیر مجموعه فرهنگی و تاریخی آرامگاه فردوسی مشهد منصوب شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی طی حکمی مدیر مجموعه فرهنگی و تاریخی آرامگاه فردوسی مشهد را منصوب کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در حکم سیدجواد موسوی که روز گذشته 13 شهریور 1400 برای سیدهاشم حسینی صادر شده، آمده است: «نظر به تخصص، دانش فرهنگی، تعهد اخلاقی و مسئولیت‌پذیری‌تان به موجب این ابلاغ شما را به سمت «مدیرمجموعه فرهنگی‌-تاریخی آرامگاه فردوسی» منصوب می‌نمایم.

با تکال به الطاف پروردگار یکتا و استفاده از توان فرهنگی و تخصصی همکاران، کارشناسان و پژوهشگران به امر ترویج و احیاء اندیشه شیعی و ولایت‌مدار حکیم توس اهتمام نمایید و برنامه‌های نوین فرهنگی در این خصوص تدوین نموده و اقدامات لازم جهت اجرایی شدن آن را به عمل آورید.

نظارت بر امور جاری مجموعه آرامگاه فردوسی از دیگر وظایف محوله است، رجای واثق دارم که با تلاش، همت مضاعف، همفکری و مشارکت با نهادهای ذیربط، دانشگاهیان، متخصصان و کارشناسان در این سمت مانند گذشته قرین توفیق و سربلندی خواهید بود، موفقیت روزافزونتان را در پناه توجهات امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از درگاه ربوبی مسالت می کنم.»

سید هاشم حسینی از کارکنان رسمی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی است که بیش از 27 سال سابقه خدمت دارد. او حدود10 سال در پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی سابقه فعالیت پژوهشی دارد.

سیدهاشم حسینی مدیریت اداره میراث‌فرهنگی شهرستان بجنورد و مسئول امور موزه‌های اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در کارنامه دارد.
 پیش از این محمد قاسمی سرپرست مجموعه فرهنگی و تاریخی آرامگاه فردوسی مشهد بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 14000613770719

برچسب‌ها