برگزاری دوره توانمندسازی تشکل‌های مردم‌نهاد صنایع‌دستی گلستان

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از برگزاری چهارمین دوره توانمندسازی تشکل‌های مردم‌نهاد استان با محوریت نساجی سنتی منطقه غرب استان به‌مدت دو روز در روستای بالاجاده کردکوی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مجید رحمانی خلیلی روز یکشنبه 25 مهرماه 1400 با اعلام این خبر گفت: «این دوره توانمندسازی باهدف توان‌افزایی هنرمندان نساجی سنتی استان در تاریخ 27 مهرماه 1400 برگزار می‌شود. در دومین روز از این دوره مصادف با 28 مهرماه نیز بازدید از کارگاه‌های صنایع‌دستی شهرستان‌های گمیشان، بندر گز، بندر ترکمن و کردکوی با حضور معاون محترم دفتر امور مجامع و تشکل‌های مردم‌نهاد وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و کارشناسان این وزارت اجرایی خواهد شد.»

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: «با توجه به مطرح بودن گلستان به‌عنوان یکی از قطب‌های مهم نساجی سنتی کشور و برخورداری از هنرمندان بسیاری در این رشته، این اداره‌کل در تلاش است تا دوره‌های توانمندسازی را برای فعالان صنایع‌دستی در رشته نساجی سنتی با همکاری تشکل‌ها و به‌منظور امکان‌سنجی، بررسی مشکلات هنرمندان و رفع موانع تأمین مواد اولیه، ایجاد بستر فروش و... برگزار کند.»

 

انتهای پیام/

کد خبر 14000725118151

برچسب‌ها