برگزاری رالی‌تور گردشگری خانوادگی ویژه خودروهای تاریخی فولکس

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری باشگاه فولکس واگن ایران، رالی‌تور گردشگری خانوادگی در مسیر تهران-کاشان برگزار می‌کند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، این رالی‌تور قرار است روز پنجشنبه ۱۱ آذرماه با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از تهران آغاز شود و جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ در کاشان به کار خود پایان دهد. 

هدف از برگزاری رالی‌تور گردشگری خانوادگی خودروهای فولکس واگن ترانسپورتر ایران، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، توسعه سفرهای مسئولانه در دوران کرونا، شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی و ترویج فرهنگ رانندگی ایمن است. 

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تلاش می‌کند تا در راستای عمل به وظایف و اهداف خود در زمینه شناسایی، حفاظت و نگهداری از این نوع خودروها، با برگزاری رالی‌ها و دیگر برنامه‌های فرهنگی از جمله همایش‌ها و نمایشگاه‌ها، به تبیین جایگاه وسیله‌های نقلیه تاریخی به‌عنوان بخش مهمی از میراث‌فرهنگی-صنعتی کشورمان کمک کند. 

علاقه‌مندان به کسب آگاهی بیشتر درباره برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه اتومبیلرانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی می‌توانند به نشانی اینترنتی WWW.TACI.IR مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۶۶۷۴۹۹۷۱-۰۲۱ الی ۴ و ۶۶۹۰۰۷۷۱-۰۲۱ الی ۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 14000908957851

برچسب‌ها