تقدیر وزیر میراث‌فرهنگی از دست‌اندرکاران واکسیناسیون مستقر در پایگاه نیاوران

صبح امروز در آستانه میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، مشاور و مسئول پیگیری‌های ویژه وزیر میراث‌فرهنگی به نمایندگی از مهندس ضرغامی در جمع مدافعان سلامت در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران حاضر شد و با اهدای لوح تقدیر و پیام وزیر از همه جان‌برکفان حوزه سلامت قدردانی کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، طاهره قیومی امروز چهارشنبه 17 آذر 1400 در این مراسم گفت: «در این فضای صمیمی آنچه مهم است، حفظ روحیه جهادی و مردم‌دوستی است. تا هر زمان، مردم وطن به صبر و توان و تخصص شما نیازمند بودند بازهم برای خدمت گرد هم آییم و برای سلامتی و نشاط آن‌ها پیشگام باشیم.»

مجموعه تاریخی نیاوران در مدت شش ماه با ایجاد پایگاه واکسیناسیون با مشارکت ۵۰ نفر از نیروهای درون‌سازمانی و برون‌سازمانی از  بخش سلامت و درمان، واکسیناسیون بیش از 250هزار نفر را انجام داده‌اند.

متن لوح تقدیر مهندس ضرغامی

«در روزهایی که نه دستی به دوستی و نه آغوشی به گرمی می‌تواند حتی برای عزیزترین‌هایمان باز شود، بی‌پروا، جان‌برکف، متعهدانه و ایثارگر با تأسی بر سیره حضرت زینب کبری (س) در صف مقدم دفاع از جان مردم ایستادید کلمات حقیرتر از وصف از جان گذشتگی شماست.

پس جز رکوعی تمام‌قد، در این روزگار بی‌زره و بی‌سنگر، در مقابل فداکاری و ایثار و صبوری‌تان نمی‌توان داشت و این در خاطره مردم ایران خواهد ماند تا همیشه تاریخ...

این لوح در سالروز ولادت بزرگ بانوی پرستار کربلا، زینب کبری (س) یادبوی است برای شما که در لحظه‌های عبوس  ناامیدی برای مردم سرزمین‌مان غزل‌های امید خواندید و افتخار آفریدید.

امید است به فضل و رحمت‌الهی و همکاری همه مردم واکسیناسیون عمومی در سرایر کشور انجام شود و با هم سربلند و سلامت این روزهای سخت را سپری کنیم و به شادی گردهم آییم.»

انتهای پیام/

کد خبر 14000917622348

برچسب‌ها