برگزاری جلسه رسیدگی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی قم

معاون گردشگری قم از جلسه رسیدگی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی در کمیسیون فنی دفاتر استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، مهدی نصراصفهانی روز دوشنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: «بررسی شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی استان از سوی افرادی که قصد مسافرت دارند و حل و فصل مشکل آنان از وظایف کمیسیون فنی دفاتر است.» 

معاون گردشگری قم با بیان این که کمیسیون فنی دفاتر قم در صورت وجود هرگونه شکایت در اسرع وقت تشکیل می‌شود، ادامه داد: «هدف ما رسیدگی عادلانه به شکایات و جلب رضایت شاکیان است.» 

نصراصفهانی افزود: «شهروندان قمی برای تهیه بلیت و برنامه سفر به دفاتر خدمات مسافرتی مجاز مراجعه کنند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از پشتیبانی بیشتری در احقاق حقوق برخورد باشند.» 

او تصریح کرد: «گردشگران و مسافران در صورت هرگونه مشکل و اختلاف با دفاتر خدمات مسافرتی مجاز به معاونت گردشگری استان مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۷۶۰۳۴۲۴ شکایات خود را مطرح تا در اسرع وقت از طرف کارشناسان گردشگری پیگیری شود.»

انتهای پیام/

کد خبر 14000922684659

برچسب‌ها