وزیر گردشگری ازبکستان از مهندس ضرغامی قدردانی کرد

عزیز عبدالخاکیموف وزیر گردشگری و ورزش جمهوری ازبکستان درنامه‌ای از حمایت‌های مهندس عزت‌الله ضرغامی برای انتخاب سمرقند به‌عنوان محل برگزاری بیست و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری ملل متحد در سال ۲۰۲۳ قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نامه تشکر عزیز عبدالخاکیموف معاون نخست‌وزیر و وزیر گردشگری و ورزش جمهوری ازبکستان به مهندس عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جمهوری اسلامی ایران آمده است: 

«جناب آقای سید عزت‌الله ضرغامی
وزیر محترم میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جمهوری اسلامی ایران از حمایت‌های ارزنده جنابعالی و دولت جمهوری اسلامی ایران از نامزدی شهر باستانی سمرقند به‌عنوان محل برگزاری بیست و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری ملل متحد در سال ۲۰۲۳ به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین رویدادهای گردشگری، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم. ما تصمیم دولت شما را به‌عنوان شاهد واضحی از روابط دوستانه و عالی بین کشورهایمان می‌دانیم. نتایج رای‌گیری به‌صورت واضح و قانع کننده‌ای نشان داد که جامعه جهانی تلاش‌هایی را که با مدیریت رئیس‌جمهور ازبکستان، آقای شوکت میرضیایف برای توسعه بخش گردشگری و تقویت وجهه ازبکستان در سطح جهانی انجام گرفته است، در نظر دارد. ما معتقدیم که رویدادهای سطح بالا در ازبکستان بدون شک به ارتقای بیشتر ظرفیت گردشگری کشور و تبدیل سمرقند به یکی از مراکز گردشگری کمک خواهد کرد. مشتاقانه منتظر دیدار جنابعالی در ازبکستان برای شرکت در بیست و پنجمین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در سال ۲۰۲۳ در شهر باستانی سمرقند خواهم بود. فرصت را غنیمت شمرده و برای جنابعالی و خانواده محترمتان آرزوی سلامتی و تندرستی و همچنین موفقیت در انجام کارهای عالی را دارم. 

عزیز عبدالخاکیموف
معاون نخست وزیر و وزیر گردشگری و ورزش جمهوری ازبکستان»

انتهای پیام/

کد خبر 14001018957925

برچسب‌ها