وي افزود: روسا و سرپرستان آژانسهاي مسافرتي لهستان به مدت 10 روز از نقاط مختلف ايران ديدن ميکنند و در مراسم و سمينارهاي مختلف به بيان ويژگيها و دلايل موفقيت لهستان در جذب گردشگران ميپردازند.
وي با بيان اينکه تا کنون روسا وسرپرستان آژانسهاي مسافرتي لهستاني استقبال زيادي از سفر به ايران کردهاند گفت: در يک کار مشترک ديگر با ميراث فرهنگي از خبرنگاران لهستاني دعوت کردهايم از آثار تاريخي و جاذبههاي گردشگر ي ايران ديدن کنند.
سفير ايران در لهستان خاطرنشان کرد: خبرنگاران بعد از ديدن جاذبههاي گردشگري ايران مقالات خود را در روزنامهها و يا خبرگزاريهايشان منتشر خواهد کرد که اين امر در شناساندن جاذبههاي گردشگري ايران به مردم لهستان بسيار تاثير گذار خواهد بود.
فرجوند افزود: شرکت در نمايشگاههاي گردشگري که در شهرهاي مختلف لهستان در زمانهاي خاص برگزاري ميشود در جذب گرشگران لهستاني بسيار تاثير گذار خواهد بود.
وي خاطرنشان کرد: لهستان 20 ميليون گردشگر دارد که اغلب آنها به کشورهاي همجوار سفر ميکنند، زيرا هزينه سفر آنها به ايران خيلي گرانتر از کشورهايي مثل تونس است.
سفير ايران در لهستان تصريح کرد: به دليل اينکه لهستانيها از نظر درآمد ثروتمند نيستند به کشورهاي سفر ميکنند که هزينه زيادي بابت گردشگري متحمل نشوند.
فرجوند افزود:براي حضور گردشگران لهستاني در ايران بايد امتيازات خاصي از قبيل صدرو ويزا با هزينه کم در نظر گرفته شود.
105/
انتهای پیام/