\"محمد بخارايي\"تصريح کرد:اين پيشنهاد به درخواست اتحاديه رانندگان حمل و نقل ارائه شده است.
بعدازسهميه بندي بنزين ومديريت مصرف سوخت موسسات حمل و نقل مسافرکمک کردند و به دليل اين که ضريب اشغال آنها از50درصد به 80درصد رسيد کرايه هاي اتوبوسهاي ويژه را افزايش ندادند.
وي افزود:تعداد متوسط اشغال صندلي در اتوبوسها پيش از سهميه بندي بنزين 21صندلي بود و سهميه بندي بنزين فرصت مناسبي براي شرکتهاي حمل و نقل مسافر است.
رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي در پاسخ به سئوالي با بيان اينکه قصد داريم يارانه نوسازي ناوگان را در صورت آزاد سازي قيمت بليط هامحدود کنيم گفت:در حال حاضرنوسازري اتوبوسهاي ويژه توسط خود رانندگان و تهيه آن نيز در بازار آزاد انجام مي شود.
بخارايي گفت:نرخ اتوبوسهاي ويژه از حدود 10سال پيش آزاد شده و عرضه و تقاضا قيمت بليط اين اتوبوسها را تعيين مي کند./105
انتهای پیام/