وي گفت: بناداريم که به زودي اين کتاب را به زبانهاي ديگر هم ترجمه کنيم.
برزين با اشاره به اينکه صنعت گردشگري بايد به صنعت اول ما تبديل شود و ستاد در اين مسير از هيچ کوششي دريغ نميکند، افزود: کتاب جامع هتلهاي ايران قرار است در تمام نمايشگاههاي بين المللي دنيا و در تمام نمايشگاهي داخلي به توزيع اقلام تبليغاتي ايران بپردازد .
مسئول ستاد تبليغات و نمايشگاههاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ادامه داد: با چاپ اين کتاب تعداد اقلام تبليغاتي که ستاد تبليغات و نمايشگاههاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در نمايشگاهاي مختلف توزيع ميکرد به 33 نوع رسيد .
وي در خصوص اطلاعات موجود در اين کتاب گفت: در کتاب جامع هتلهاي ايران مشخصات کامل هتلها از جمله آدرس ، درجه، شماره تلفن و نحوه رزرواسيون هر هتل درج شده است.
برزين با اشاره به اينکه بايد فرهنگ گردشگرپذيري و فرهنگ توريسم در کشور به عنوان يک جريان و موج ايجاد شود، تصريح کرد: يکي از راههاي ايجاد اين موج برگزاري نمايشگاههاي مختلف در زمينه گردشگري و هتلداري است و مردم ما بايد به ديدن نمايشگاههايي که با هدف رونق گردشگري برگزار ميشوند، عادت کنند./102
انتهای پیام/